Urheilukoulu 6-9-vuotiaille starttaa 22.9.
13.9.2015
|
Syksyn ja talven urheilukoulu tiistaisin urheilukentällä klo 18-19 Veikot järjestää tänä syksynä ja talvena 6-9 -vuotiaille tarkoitettua urheilukoulua ulkourheiluna tiistaisin klo 18-19. Tarkoitus on liikkua sääolosuhteiden mukaan syksyisissä ja talvisissa merkeissä hauskaa porukalla pitäen. Pukeutuminen siis sään mukaan. Sateen sattuessa liikutaan sateessa. Ilmoittautuminen paikan päällä. Ohjaajina Kristiina Alanko-Viljanen, Päivi Tähtinen, Johanna Wraali ja Sanni Lampinen. Tervetuloa mukaan! Lisätiedot: kristiina.alanko@gmail.com. Urheilukoulu on jäsenille ilmainen ja kaikki liikunnasta kiinnostuneet ovat tervetulleita seuran jäseniksi ottamalla yhteyttä jäsenrekisterimme ylläpitäjään samuli@riihonen.net. Jäsenmaksu 14 €/perheen ensimmäinen jäsen, seuraavat 3 €/hlö. |